Програмування, прошивка, діагностика датчиків тиску шин в Харкові 

Наша команда надає послуги з програмування датчиків тиску коліс (TPMS). Також маємо у продажу універсальні датчики тиску, які можна одночасно використовувати як на автомобілях для європейського, так і американського ринків, на частотах 315 MHz та 433 MHz. В сучасних автомобілях датчики тиску коліс (ДТК) є важливою складовою системи безпеки та ефективності. Їх основне завдання – вимірювати тиск та температуру у шинах та передавати цю інформацію до комп’ютерної системи автомобіля. Програмування датчиків тиску шин грає важливу роль у забезпеченні правильної роботи цих пристроїв і допомагає водіям підтримувати оптимальний тиск та температуру у шинах для безпечної та комфортної їзди.

Як прошити, запрограмувати датчики тиску шин?

Датчики тиску на цей час використовуються у багатьох автомобілях, окремі виробники не потребують спеціальної процедури заміни, програмування датчиків, достатньо встановити датчик всередину колеса та почати рух, при цьому усі системи відкалібруються автоматично. Інші виробники передбачили спеціальні сервісні процедури заміни та програмування датчиків, прив’язки їх до блоку управління автомобіля. Замінити датчики тиску в таких авто без спеціального обладнання неможливо.

Навіщо потрібен датчик тиску?

Датчики тиску в шинах є важливими компонентами сучасних автомобілів, вони допомагають виявляти втрату тиску в колесах. Коли тиск в шині знижується нижче певного рівня, датчик сповіщає водія про це, включаючи сигнал на панелі приладів або дозволяючи відслідковувати тиск через систему моніторингу тиску в шинах (TPMS). Це дозволяє водіям своєчасно виявити проблеми з тиском в шинах і вжити відповідних заходів, щоб уникнути аварійних ситуацій, пов’язаних з втратою контролю над автомобілем.

Також, слід пам’ятати, що наслідком недостатнього тиску в шинах є споживання автомобілем до 1 літра більше палива на кожні 100 км шляху, а також нерівномірне зношування покришки. Датчики тиску в шинах допомагають водіям підтримувати оптимальний тиск в шинах, що сприяє зниженню споживання палива і економії коштів на паливі.

Разом з цим, моніторинг тиску в шинах за допомогою датчиків дозволяє водіям контролювати стан шин безпосередньо з кабіни автомобіля. Це зручно, оскільки водію не потрібно вимірювати тиск вручну або зупинятися на заправці чи сервісі.

Крім того, як правило вірний тиск в шинах, передбачений виробником автомобіля робить рух максимально комфортним, підвіска працює правильно, системи динамічної стабілізації та ABS також функціонують оптимально, забезпечуючи таким чином максимальну безпеку.

Види датчиків тиску, як працюють датчики шин?

Існує кілька типів датчиків тиску, які використовуються для моніторингу тиску в шинах:

  • Прямі датчики тиску: Ці датчики розташовані всередині кожної шини і прямо вимірюють тиск всередині неї. Вони мають власні батарейки або використовують елементи живлення, що живляться від системи автомобіля. Прямі датчики передають інформацію про тиск безпосередньо на панель приладів автомобіля через радіосигнали або провідники. Цей тип датчиків забезпечує точні дані про тиск в кожному колесі і може надавати додаткову інформацію, наприклад, про температуру шини.

Також, такі датчики можна поділити ще на 3 підвиди, а саме:

  1. Ковпачки – Ці зовнішні датчики, що монтуються на золотник/ніпель шини. Вони прості у встановленні та заміні. У таких датчиках зазвичай використовується спеціальний сенсор, який вимірює тиск і передає дані на центральний блок за допомогою Bluetooth чи іншого протоколу.
  2. Мікро-чіпи: Ці внутрішні датчики монтуються всередині шини. Особливістю цієї системи є те, що вона обчислює, а не вимірює значення тиску. Це може призводити до неточностей в показниках, особливо при русі нерівностями. Використання мікро-чіпів також обмежується їх високою вартістю, що робить їх не дуже поширеними.
  3. Датчики, встановлені на диск: Цей варіант також включає монтаж всередині шини. Вони добре захищені від крадіжки та зовнішніх атмосферних впливів. Проте, встановлення таких датчиків складніше у порівнянні з іншими типами.
  • Непрямі датчики тиску (програмні): Ці датчики не розташовані безпосередньо в шинах, а збирають дані про тиск за допомогою датчиків антиблокувальної системи гальмування (ABS) або датчиків обертання коліс. Вони визначають відхилення тиску, порівнюючи швидкість обертання кожного колеса. Якщо одне колесо обертається швидше або повільніше за інші, це може свідчити про знижений тиск в шині. Непрямі датчики тиску менш складні в установці, оскільки вони не потребують додаткового обладнання всередині шини, проте їх точність може бути нижчою порівняно з прямими датчиками.

Кожен з цих типів датчиків має свої переваги і недоліки, і вибір залежить від конкретних потреб автомобільного виробника та власника. Обидва типи датчиків тиску в шинах використовуються для забезпечення безпеки та ефективності автомобіля, а також для відображення інформації про тиск на панелі приладів або в системі моніторингу тиску в шинах.

Висновки TPMS

Програмування датчиків тиску коліс є необхідним елементом сучасних автомобільних систем, що сприяє безпеці, комфорту та економічності експлуатації автомобілів. Важливо дотримуватись рекомендацій виробників автомобілів та шин щодо програмування і обслуговування TPMS, щоб забезпечити оптимальну роботу системи і безпеку на дорозі.

Вартість програмування 4 датчиків тиску 400 грн